Step behind it! - chapter 2

*Flyget till Atlanta, USA släpper nu in passagerare.. Jag repeterar.. Flyget till Atlanta, USA släpper nu in passagerare!* 

Vi sprang iväg för att vi bara ville hoppa på planet och ville komma bort från London, detta regniga väder.. Nu ska det bli så jävla KUL!!


↑ Mikaelas sänggrejs. ↑ Saffrons sänggrejs.
Timmarna gick och tillslut var vi framme i Atlanta och vi gick av vårat flygplan, hämtade väskorna, gick ut och kallade på en taxi.. Vi åkte till Saffron och hennes familjs sommarstuga som låg lite utanför Atlanta.
När vi kom fram till deras stuga eller ja, stuga kan man ju inte säga det var ett hus så sommarhus så tog jag och Saffron våra väskor och gick in i ett litet hus bredvid det andra huset där hennes mamma och pappa gick in. Hon hade tydligen ett helt eget hus, fast det var inte stort, det fanns ett vardagsrum, ett sovrum och ett badrum.

- Mickis, kommer du?! ropade plötsligt Saffron och jag hoppade till för hon avbröt mig i mitt tänkande.
- Ja jag kommer! svarade jag och följde efter henne in i sovrummet.
- Så, vart ska jag sova då? frågade jag och kollade runt i rummet som var ganska stort.
- Härinne med mej såklart, vad trodde du? sa Saffron tillslut.
- Ehm, typ vardagsrummet.. sa jag.

Hon svarade inte utan tog bara fram en till säng.
Vi bäddade sängarna med påslakan, lakan & örngott. Jag hade såklart mitt rosa Ed Hardy eller vad det nu va lakan och sånt.. Saffron hade tagit sitt svarta molniga.
När vi hade bäddat klart så bestämde vi oss för att ta en promenad runt Atlanta eller ja.. Bara gå någonstans så Saffron skickade iväg ett sms till hennes mamma eller hennes pappa, sen gick vi iväg.
Vi gick ganska länge utan att prata tillslut så avbröt Saffron tystnaden.
- Så.. vart ska vi gå? frågade hon.
- Eh.. jag vet inte det är första gången jag är i Atlanta vet du ju? svarade jag
-ja , jag vet , men vi drar till Starbucks då? om du har pengar med dej?
- ja saff det har jag så det gör vi sa jag och vi började gå in mot stan.
Efter att vi gått i kanske 15 minuter kom vi fram till Starbucks vi gick in och jag beställde en kaffe latté och det gjorde Saff också när vi hade betalat gick vi och satt oss vid fönstret och tittade ut mot staden och pratade..

tjena tjena de här kapitlett har jag(angelica) gjort helt själv..  Så Denice får göra 3an.
vad tycker ni om novellen hitills? Jag vill ha minst 4 kommentarer för nästa!

Kommentarer
Postat av: kkungen :)

mmmmmmmmmera :D

2011-03-14 @ 21:32:09
URL: http://mylifeasmikki.blogg.se/
Postat av: daniella

as bra skriv mer?:)

kommer jb med i händelsen sen? :D

2011-03-14 @ 21:33:04
Postat av: Anonym

ååååååååååååh mera:D

vad hände mer eran justin bieber novell? :(

den var ju bra :(

2011-03-14 @ 21:34:28
Postat av: Anonym

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmer :D

2011-03-14 @ 21:34:46
Postat av: bella

MER , justin mst ju va med !?!?!?!? snällaaaaa

2011-03-19 @ 11:08:43
URL: http://youknowbieber.blogg.se/
Postat av: Madde

Meeer!

2011-03-19 @ 17:37:26
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Tell us something ;)

Ditt namn?
Stammis?

E-postadress: (visas bara för Denice & Angelica)

Blogg / URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0